Openingstijden
maandag gesloten
dinsdag t/m vrijdag van 10.00-15.00.
Bezoekadres: Zomerdijk 31 Zaandam
U bent van harte welkom maar wij werken alleen op afspraak.
Want wij zijn niet altijd aanwezig. 

Wij zijn geen winkel.

 

Bestellen

Uw bestelling bij www.bootvloeren.nl kunt u eenvoudig en snel via deze site doen. Zoek op de site de gewenste artikelen en plaats deze in uw winkelwagen. Als u alle producten heeft geselecteerd klikt u op de knop “Afrekenen”.

 

Betalen
Uw betalingen worden veilig verzonden via een SSL verbinding.

Bij bootvloeren.nl kunt u op de volgende manieren betalen:

iDeal
Doet u aan internet bankieren? Dan kunt u met iDeal direct afrekenen na het bestelproces. Dat gebeurt in de vertrouwde en beveiligde omgeving van uw eigen bank. U hoeft geen speciale account aan te maken.

Contant
Bij afhalen graag gepast contant, wij hebben niet veel wisselgeld in huis.

Betaalverzoek (link van ING)
Wij sturen u een betaalverzoek via mobiel die kunt u dan direct kunt betalen.

Mr. Cash/Bancontact

Vooruit betalen
U kunt het totaalbedrag van uw bestelling zelf over maken naar:
IBAN: NL88INGB0007153932 t.n.v. Shiptim. Onder vermelding van uw bestelnummer.

Als u vloeren, hout of plaatmateriaal heeft besteld naar aanleiding van de offerte krijgt u van ons een factuur. Na ontvangst van de betaling nemen wij de order in behandeling. U dient er rekening mee te houden dat er tijd kan zitten tussen uw betaling en de ontvangst op onze rekening.

Achteraf betalen

Gaat het om een groot bedrag dan kunnen wij ons voorstellen dat u niet direct het hele bedrag wilt betalen. U kunt dan u een aanbetaling doen van 50% en de rest betalen direct voor aflevering.
Wij sturen u dan een betaallink per sms of app of een factuur met daarin een betaallink. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen sturen wij de producten direct naar u op waar u een bewijs van ontvangt. Wilt u hiervan gebruik maken neem dan contact met ons op.

Verzendkosten

Verzendkosten Nederland
€ 7,80 tot 23 kg
Uw bestelling kan in zowel pakketpost als brievenbuspost worden geleverd, dat maakt voor de verzendkosten geen verschil.
Bij de producten staan de verzendkosten vermeldt.

Isiteek
€ 7,80 per zending, bij meerdere zendingen is het mogelijk dat de verzendkosten bij elkaar opgeteld worden. Bij teveel betaalde verzendkosten wordt het bedrag teruggestort, hier krijgt u bericht van.

Vloeren
Voor wandbekleding en vloeren zoals vinyl, laminaat, antislip, tapijt, hout etc. zijn de verzendkosten afhankelijk van de hoeveelheid, dit staat bij het product vermeldt of ontvangt u in de offerte.
Onze platen zijn industrieel verpakt d.w.z. onderkant en bovenkant van de platen zijn beschermd met karton, hout wordt onverpakt geleverd.
U dient er rekening mee te houden dat er meestal met de hand wordt gelost en dat u een helpende hand moet verlenen.

Verzendkosten België 
€ 11,50 tot 18 kg
Uitgezonderd wandbekleding en vloeren (zoals tapijt, laminaat, vinyl, antislip etc.), hout en plaatmateriaal. Voor vloeren, hout en plaatmateriaal zijn de verzendkosten afhankelijk van de hoeveelheid, deze ontvangt u altijd in uw offerte of staan aangegeven in de omschrijving.

 

Bezorgen

Levertijd
Na ontvangst van uw bestelling en betaling zullen wij uw product zo snel mogelijk verzenden. Afhankelijk van onze voorraad en de beschikbaarheid van het product bij onze toeleveranciers zal dit ca. 5 werkdagen zijn. Levertijd staat bij de producten vermeldt. Met uitzondering van het plaatmateriaal, tapijt, vinyl en op maat gemaakte/geplakte producten heeft u altijd het recht om uw bestelling kosteloos te annuleren zolang uw order nog niet verzonden is. Neem in dat geval zsm contact met ons op via info@bootvloeren.nl of 06-53278028.

Bij vloeren, hout en plaatmateriaal wordt u per mail op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd en de leverdatum. Kort van te voren kunnen wij u berichten wanneer ongeveer de levering zal plaatsvinden op de dag, u kunt hier van te voren geen afspraken over maken.

 

Afhalen
Afhalen is meestal wel mogelijk, neem van te voren contact met ons op. Niet alle producten liggen namelijk op dezelfde plek of zijn niet altijd meteen op voorraad.
Wij hebben op kantoor de producten staan of monsters die je kunt bekijken. Eerst even een afspraak maken voordat u komt.

 

Bedenktermijn, retouren en ruilen

Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren, de kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of volledige restitutie in aanmerking. Plaatmateriaal, kurk, tapijt, vinyl, zachte wandbekleding en op maat gemaakte/geknipte producten, kunt u niet retourneren.

Laminaat retour
Wij nemen alleen een hele m² retour (4 delen), geen enkele losse delen. Je kunt de vloerdelen 1 maand na aankoop aan ons terugbrengen. Wij accepteren alleen terugbrengen of weer retour per pallet omdat per pakketpost er altijd beschadigingen optreden. Wij accepteren het alleen mits onbeschadigd of gebruikt, meldt het ons van te voren per telefoon of per mail. Vloerdelen die wij beschadigd retour ontvangen vergoeden wij niet. Na ontvangst van de producten krijg je je geld zsm terug en naar evenredigheid de verzendkosten. Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Als u gebruik wilt maken van de bedenktermijn, dan kunt u de producten gefrankeerd retoursturen naar: Shiptim, Barend Segglisstraat 11, 1505 AX Zaandam, Nederland. Hierbij graag minimaal uw naam, ordernummer, rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder vermelden. Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag, plus eventuele in rekening gebrachte verzendkosten, binnen 14 dagen overmaken naar uw rekening. Retourzendingen dienen ten alle tijden vooraf te worden aangemeld en de kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

 

Klachten

Heeft u een klacht over een product? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, via info@bootvloeren.nl of ons telefoonnummer 06-53278028 In overleg wordt dan bepaald wat de beste oplossing is. Bij een defect van het product kunt u zich beroepen op de garantie.

Heeft u daarna nog een formele klacht dan kunt u die, binnen een redelijke tijd nadat de klacht is ontstaan, schriftelijk indienen door een brief te zenden naar Shiptim, Barend Segglisstraat 11, 1505 AX, Nederland.

Vermeld a.u.b. in uw klacht :
* Waarover en waarom u ontevreden bent
* Uw naam en adresgegevens
* Zo veel mogelijk gegevens over het gekochte artikel (besteldatum, ordernummer en de artikelomschrijving)
* Wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht

U ontvangt binnen 7 kalenderdagen een reactie. Dit kan een formeel antwoord zijn of een mededeling wanneer u een uitgebreid antwoord kunt verwachten. Bent u niet tevreden met de reactie van Shiptim dan kunt u dat weer op dezelfde wijze kenbaar maken. Daar zal dan weer binnen 7 kalenderdagen op worden gereageerd. Mocht de klacht niet binnen 30 kalenderdagen naar tevredenheid zijn opgelost ontstaat er een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Wettelijke garantie

Wanneer u een product bij ons koopt heeft u ten allen tijde, mits u het product normaal gebuikt, recht op een goed product. Mocht dit product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient daarvoor in ieder geval binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.